Saturday, November 19, 2011

If you have time on your hands could someone help me with this French, please?

Now I know I know, "Do Your Own Homework", but honestly...


You have NO idea what kind of year I've had, I went through school (Online) not even knowing really what I was learning, I may sound


dramatic but it's personal and all I can say is I didn't even get to school work until about time for the last quarter. Now I have this French test and it's all jibberish of course, it didn't stick with me, and I desperately need you help. I will answer any of your questions or whatever in return, just please help me...





For questions #1-10, select the correct form of the verb in parentheses.








For questions #11-15, select the verb that best fits the context of the sentence.








For questions #16-19, select the correct form of either conna卯tre and savoir.








For questions #20-22, select the correct relative pronoun that would make the sentence correct.








For questions #23-25, choose the best translation of the underlined pass茅 compos茅 form.








For questions #26-30, choose the term or preposition that would make the sentence correct.











1.) ___- tu les oiseaux dans l鈥檃rbre? (voir)


Vois


Voit


Voie


2.) Il faut ___ la porte avant d鈥檈ntrer! (ouvrir)


ouvre


ouvrons


ouvrir


3.) Vous ___ comment voler les mod猫les d鈥檃vion. (apprendre)


apprend


apprenez


apprenons


4.) Pourquoi les femmes ___-elles si en retard? (venir)


viennent


venent


vient


5.) Je suis heureux parce que mon chien ___ apr猫s une semaine. (revenir)


reviens


reviennent


revient


6.) ___-ils d鈥檈nnui ("boredom") en classe? (mourir)


Meurent


Mourons


Mourent


7.) ___ pour la classe votre voyage en Europe.


D茅crit


D茅crivons


D茅crivez


8.) Nous ___ la petite voiture rouge en avant. (suivre)


suivez


suivons


suit


9.) Mon p猫re ___ que je peux monter la montagne, mais il faut des autres pour m鈥檃ccompager.


crois


croyt


croit


10.) Gr茅goire va-t-il ___ 脿 son nouvel emploi? (tenir)


tient


tenir


tiennent


11.) Je ___ un secret terrible de mon ami.


ouvre


d茅couvres


d茅couvre


12.) Mon oncle et moi ___ d鈥檃rriver 脿 la gare.


tenons


venons


viennent


13.) Martine ___ de la limonade froide.


prend


apprend


surprend


14.) Il y a des 茅tudiants qui ne ___ pas les devoirs.


deviennent


meurent


comprennent


15.) Vous ____ vos lettres 脿 la main?


suivez


茅crivez


venez


16.) Je ___ un tr猫s bon restaurant sur la rue D鈥橝uteuil.


sais


connais


conna卯t


17.) Mon petit fr猫re ne ___ pas encore 茅crire.


sais


conna卯t


sait


18.) Richard et sa soeur ne ___ pas changer les pneus ["tires"].


connaissent


savent


connaissons


19.) Mes cousins ne me ___ pas tr猫s bien.


connaissent


connais


savent


20.) Votre train est ___ qui nous passe!


laquelle


lequel


lesquels


21.) Nos filles sont ___ qui sont au centre du groupe.


lesquelles


lesquels


laquelle


22.) Le grand bateau vert sur ___ Marie se trouve reste ici.


lesquels


laquelle


lequel


23.) Est-ce que le professeur a march茅 avec ses 茅tudiants?


"worked"


"walked"


"celebrated"


24.) Mes parents m'ont achet茅 un ordinateur hier.


"bought me"


"praised me"


"wrote me"


25.) J鈥檃i fait peur 脿 mon ami Charles avec mon masque.


"belonged"


"went shopping"


"frightened"


26.) Pour parler rapidement 脿 mes amis au M茅xique, je les envoie un ___.


cam茅scope


courriel


t茅l茅copieur


27.) C鈥檈st une bonne id茅e de ne jamais donner ["never give"] votre ___ aux autres.


mot de passe


fichier


courriel


28.) Pour nos vacances d鈥櫭﹖茅, nous allons voyager ___ Russie.


au


en


de la


29.) Il attend une lettre qui vient ___ Suisse.


en


au


de


30.) Cette femme veut aller ___ Pays-Bas, pas en France.


au


aux


en





Thank You So much! You have no idea how much of a help any of you are, thank you, thank you, thank you...|||Ok that's sound boring but i'll do it, to help you.





1) Vois


2)ouvrir


3)apprenez


4)viennent


5)revient


6)meurent


7)d茅crivez


8)suivons


9)croit


10)tenir


11)d茅couvre


12)venons


13)prend


14)comprennent


15)茅crivez


16)connais


17)sait


18)savent


19)connaissent


20)lequel


21)lesquelles


22)lequel


23)walked


24)bought me


25)frightened


26)courriel


27)mot de passe


28)en


29)de


30)aux











I hope it helped you.











Have a nice day.|||1. Vois


2. Ouvrir


3. Apprenez


4. Viennent


5. Revient


6. Meurent


7. D茅crivez


8. Suivons


9. croit


10. tenir


11. d茅couvre


12. venons


13. prend


14. comprennent


15. 茅crivez


16. connais


17. sait


18. savent


19. connaissent


20. lequel


21. lesquelles


22. lequel


23. "walked"


24. "bought me


25. "frightened"


26. courriel


27. mot de passe


28. au


29. de


30. aux








+++++++++++++++++++++++

No comments:

Post a Comment